Reklamacje i Zwroty

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: office@paperka.pl.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Radonice 44A, 05-870 Radonice, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się (dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności) od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Instrukcje dotyczące zwrotów towarów:

  1. Produkty mają pozostać w stanie nieotwartym i znajdować się w oryginalnym opakowaniu
  2. Zwracane produkty nie mogą być używane, uszkodzone, zabrudzone lub poplamione.
  3. Wniosek o zwrot musi zostać złożony w terminie nie później niż 14 dni od daty otrzymania towaru.
  4. Zwrot musi zostać wysłany nie później niż 5 dni po otrzymaniu odpowiedzi na wniosek.
  5. Koszty zwrotu ponosi Kupujący
  6. Dane do zwrotu: (GTLS Sp.z o.o., Radonice 44A, 05-870 Radonice office@paperka.pl)
  7. Zwrot środków na wskazany numer konta przez Kupującego odbywa się w ciągu 14 dni roboczych po otrzymaniu i sprawdzeniu towaru w magazynie.
  8. Zwrot środków jest dokonywany metodą płatności, której użyto do zapłaty. Jeśli płatność została dokonana za pobraniem, prosimy o przesłanie danych o rachunku bankowym

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: office@paperka.pl.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Radonice 44A, 05-870 Radonice.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad
  • usunięcia wady

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.